Tuesday, April 24, 2012

Bilik Cantik Saya

Tahun ni, tahun kedua aku kat UITM. Masih mencuba menjadi pelajar yang terbaik walaupun dengan hanya makan, tidur, berfoya-foya di Klebang, dan exam ntah ape-ape la engko jawab. Dan kadang-kadang pinjam novel member baca dua tiga minggu baru habes! nampak tak betapa pemalasnya menghadap buku even just novel?? OMAGODD INSYIRAH!!

ini semua disebabkan keadaan bilik. dia lah puncanya! (nak tayang bilik sebenarnya :P)



Firstly, dat's my katil! pink tau kak.. nampak empuk kan. soooo empuk! tu punca utama. bila baca buku or buat keje sekolah then tertoleh kat katil, terus rasa nak cium-cium katil dan akhirnya terlelap. bukan salah saya :)

 
 

 ini lak meja belajar yang terletak kat sebelah katil. kadang-kadang bila tengah belajar, mula lah tarik losyen dalam kotak then sapu kat tangan, kat muka..seterusnya mula la berangan kulit nk gebu macam ADELE someone like u tuuu.. :)



ni papan kenyataan aku. beralaskan dinding jep.malah aiihhh nak lekat sugar paper la sugar daddy la.oppsss..bazir duet tau nyah! note pink tu adalah kata-kata semangat untuk teruskan kehidupan. macam banyak la cabaran ekk. :(


ini gobok aku.orang Johor panggil gobok. ataupun almari. siap cermin besar. Cikgu inggeris cakap soh beli cermin besar supaya public speaking best. tapi OMAGODD ape dia nak pun aku tak paham. " i cannot understand your slank. ur grammar is wrong. ur pronounce also wrong too " .... ok then :P



 makeup <3 . luv it!



ok bye.


No comments:

Post a Comment