Wednesday, June 13, 2012

I Feel Bad Then Turn To Fun

I feel so bad. it was very bad..

Tonight ade presentation kelas IB Finance. i really don't like this class actually. and i have my own reason. too many reason to tell. But that's not going be a matter. so, as usual bila presentation akan buatkan aku terketar-ketar. Padahal nak present depan kawan jep. Bukan orang lain pun. Tapi dah memang perasaan macam tu, memang dah tak boleh nak avoid. Hmm.. ok. And as usual again, i try to read many times untuk fahamkan apa jadah yang aku nak bentangkan. So bila cuma dapat bahagian Introduction, it was so hepi sebab aku tak payah cakap banyak-banyak. Tapi malangnya part Introduction tu lah yang menarik perhatian lecturer. Damn!! Gua nebess beng!! ok..Fatin cakap, Go Syra Go! i try my hard to explain and the end of the explaination i was laughing. a comel laughing. But telah membuatkan si lecturer berasa annoying dengan gelak comel aku. PHHUUUIIIHHH!!! ok.. I was down sebab my gelak comel diejek oleh lecturer and terasa malu dengan kawan kelas apabila my explaination di layan seperti sampah kurap. Damn again!! I feel soooooooooooooooo bad!

Feel so bad ditambah lagi dengan keputusan test 1 aku. I admit. Aku tak baca satu ape pun sebelum nak periksa dan buatkan aku tabah bila fail test. aku tak bodoh la cuma aku tak baca buku jep la weiiiii!!! hhhrrggggg!!! ditambah lagi dengan ayat lecturer "termakbul doa saya sape yang fail tu sebab meniru kan" and "i have answer for all mark that i given to you!" ok. Class end. semua keluar kelas dengan cepat supaya tak payah salam lecturer kerana sakit hati yang mendalam. who are you to judge people. You should judge yourself by looking at your student's mark!!

TING!! lif terbuka. semua pun berpusu-pusu masuk lif even dah penuh pun, takpe masih boleh sumbat lagi. Go Girl!!!!  semua senyap kerana rasa sedih dengan keputusan test. But suddenly.........a girl that my classmate asking "weyh, kalau tak lulus tu berapa ekk?" then someone jawab "opkosla 49% ke bawah kau ni!!". That is so annoying question. Then she quite. and suddenly she's humming a korean song " hmm..hmm..hmm.." aku pun tak tau kenapa then aku cakap "DIAMLAH CONAN" . everybody's was laughing and said the same word. it was funny actually. Then Fatin jalan berdua dengan dia dan tanya markah test dia. after she said her marks, dia pun cakap "aku tak tau lah markah aku tu markah sebab aku meniru atau aku ni memang bodoh nak mampos!"


after stress suddenly i laughing loudly!! thanks my dear Conan..



then go home and look at my lipstick and i feel better.hekhekhek


No comments:

Post a Comment