Wednesday, February 1, 2012

Happy Chinese New Year!!

Happy Chinese New Year!!

still not too late to wish Happy Chinese New Year to everybody. kan..kan..kan..? hari ni hari khamis. semalam hari rabu kan. ok..cerita ni berlaku pada hari rabu dan bukan pada hari khamis. ngeh~ ngeh~ ngeh~

i got a call from my apek si andy @ anson. nama dia anson. tapi dia tak lah hensem dan semua orang merasakan si anson ni tak sesuai menggunakan nama anson. maka itu mereka memanggil anson ni sebagai andy. tak patut kan. kesian.... :P ok. back to the story. si andy ni call sebab nak panggil makan lunch dengan Posim sempena raya tahun baru cina ni. jeng~jeng~jeng~..kalau bab makan, paling la i loiiiikkkeeeee!! ahaha. as usual makan kat Restoran Pekin Sutera, Taman Sutera Utama, Johor. ni la satu-satunya restoran yang aku tahu masakan cina yang halal di makan. jadi, siapa-siapa yank suka masakan cina dan halal, datanglah restoran ni. harganya ok lah. sebab selama ni bos aku yang bayarnya punnnnn.. :P



address : Restoran Pekin, Taman Sutera Utama, Johor. (near Sutera Mall)


seronok bila semua crew Posim kumpul bersama. makan-makan dan berbual sesuka hati. kebanyakan berbual above age 18. walaupun aku sudah menjangkau umur 23 tahun, but actually i'm sweet 17 ok. pemikiran saya masih suci. hahahaha.. my Mr. Manager order banyak sangat jenis lauk untuk 10 orang makan ni. hebat tak? yang seronok makan dengan diorang ni bila aku tak payah langsung angkat bontot nak cedok lauk. sebab mesti ada jep tangan yang tukang cedokkan untuk aku. sweet tak? rasa macam princess Betty. hakhakhak.. (ish..princess tak ketawa macam ni,katup cket mulut dan mula ketawa.hikhik.ok..plastik sangat!!)  


chong (new storekeeper), marcus, maung, andy, vincent, bruce
niza (new admin), me, kak nadya 


p/s : cuba anda perhatikan apa yang dilakukan oleh Mr.Maung atas kepala saya??


jom tengok lauk ....
























menarik tak? ok..untuk siapa-siapa yang dah mengidam tu..sekarang jugak korang kena pergi. then boleh lah singgah tutti frutti dekat area situ jugak..hohoho!




ok.bubye..









No comments:

Post a Comment