Tuesday, November 15, 2011

Thank You Maxis

hi hi hi

owh..i really miss my blog. huhu.. cehcehh..
ok..after dapat broadband daripada maxis atas sebab da lama menggunakan nombor maxis, i felt so excited! giler ko x best! hari-hari dok online. selama ni pinjam member jep.sungguh sedih sehingga terpaksa membodek encik mokmok untuk belanja broadband. hee.. 
i really have to have broadband kat sini. eh ape aku cakap ni?? ok..alasan..?
1. i-learn class
 "eleh kelas seminggu sekali jep pun. boley jep kalau kau pergi CC tu and online kat situ."
hey!! tak boleh ok! katakanlah lect tu tak post2 ape-ape kat i-learn class, mau sakit bontot nak menunggu kat CC tu padahal kalau ade broadband, tunggu dalam sejam still lect takde post,aku da boleh jimatkan masa untuk terus tidur. giler bestkan idea ni?? haha

2. Melaka
"apehal lak kaitan ngan melaka?? ape seyh ko ni??"
disebabkan sekarang ni aku belajar kat melaka, maka itu....jeng3.. 
Melaka serius tak best. walaupun aku berada di pusat bandar, why i still dont feel it? serius..pukul 6 jep, aku rasa bandar ni dah mati. what's happening? dah la rumah aku ni di ceruk lorong gelap seperti menanti nyah2 sekalian. auch..takut mak. so, dengan adanye broadband, at least aku tak lah boring sangat nak menghadap melaka ni selama 2 tahun setengah. oh Insyirah,,cekalkan hati. 

3. ermm...
"hah..pe other reason ko?" 
eh...suka hati aku lah kan. bukan aku minta orang lain tolong bayarkan pun..ape seyh ko ni!



ok...bubye

 

No comments:

Post a Comment